Thursday, June 30, 2011

pErcaya paDaku

hye semua..
selamat malam...
mlm ni teha saje2 je conteng blog ni...
sedih pulak tgk blog ni x de entry baru..cian nye..
bkk je untuk bw..tapi x taw nk cter ape kat blog ni..sume mcm x best je nk share..


tadi teha nek kete n tetiba dgr 1 lagu ni..
hurmm cm best je..
usha2 la jap..first cari tjuk dulu bab  x taw ape tjuk lagu tu..
tapi dgn care salin lirik lagu tu sket..(tulis yg igt je)
n jumpe gak..
hehe..mybe sume dah taw lagu ni..teha un x taw bile la gu ni ade..hihi

nk taw lagu ape??
meh la dgr  same2..
lau nk dgr tapi bunyi radio kat blog teha ni sila la tkn stop kat radio tu ek..kecik je..kat bawah sekali..









sape nk nyanyi same2 un blh..
ade lirik sekali..

aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu
seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu
reff:
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku
repeat reff
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu
repeat reff
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku


ok..itu saje..
bubye..
sila komen ok 

terima kasih kerana sudi bace entry teyha..sila komen ye.TQ!

0 commentor: