Saturday, August 06, 2011

~penghilang rasa bosan~

assalamualaikum semua..
hari ni hari sabtu..hari cuti..
semestinye teha x cuti pon..sentiasa ke hulu ke hilir pegi sekolah..
(xpe..sabar..pasni x yah g sekolah dah..thn ni je pown)
hihi..bkn nye ape..ke hulu ke hilir pegi sekolah coz ade kelas tambahan...
almaklumlah..nk SPM kan tahun ni..so berkorban sket..
doakan supaya teha dpt result yg meletop letop cemerlangnye nnt ye..
hihi..
selalunye kelas tambahan teha sampai ptg...
tapi sekarang sampai pagi je..sebab puase kan..masing2 letih..
lau x puase blh mkn or mnum..so x la lth sgt..
hihi..
so..bile x de kelas mula lah x taw nk buat ape..
nk wat hmwk or stdy..cuaca sgt lah pns..so x leh nk fokus..eceh!ngade kan..
tapi tu la hakikatnye..teha ni ngade sket..nak stdy time sjuk2 je...sbb lau pns ni nnt rase rimas yang amat sgt!
so bile duk saje2 ni ttbe mkcik teha ckp yg kakak2 teha nk balik bbka ary ni..
waaahh!
sgt la hepy nye...
coz nnt x de la bbka rase sunyi je..
so tadi ade akak teha yg dkt2 sini dah ade kat rumah..
blh la men ngan ank sedare teha..
nakal woo..tapi cute bangat..
geram ase..
nk tunjuk sket gmbr dye..



haha...
gambar ni teha ambik tadi..ngah sebok nk semayang..
dgn telekung nye..
amboi..xthn!
dala cm pempuan..

ok..skarang teha sedang menunggu lagi seorang ank sedare yg dah lame teha x tgk..
rindu sihh..
cpt balik ye...

yeahh,..tu dia!
makin besar...
dan lagi sorang ank sedare teha..
x kurang hebatnye..
bulat kan mate dye..
geram!
meh bagi mate tu kat acik..kite tukar nk farahani..
huhu..
ok..nk tunggu depa ni balik..
bubye sume..



terima kasih kerana sudi bace entry teyha..sila komen ye.TQ!

11 commentor:

feyfa_leh said...

good luck ye teha tok spm nti...chayok2...!!
cumel laa ank sedara teha...:-)

feyfa_leh said...

good luck yer teha tok spm nti:-) go go chaiyok!!!
comel laa ank sdare teha:-)

feyfa_leh said...

good luck yer teha tok spm nti:-) go go chaiyok!!!
comel laa ank sdare teha:-)

feyfa_leh said...

good luck yer teha tok spm nti:-) go go chaiyok!!!
comel laa ank sdare teha:-)

Shorim Kasih said...

comey2..rindu pula dgn keletah anak buah..huhu

acik teyha said...

feyfa:
tq feyfa..hihi..nnt teha cube wat yg terbaik spm ok =)

shorim kasih:
tQ !! =)
ade berapa org ang sedara skung?

Boyz_ed said...

Comeyllh nye baby2 2 !!! Hehehehe !!! ;)

acik teyha said...

tq boyz_ed..awk un comel..hihi

teha said...

comel nyee budak tu...

acik teyha said...

hik3..TQ teha (:

aty shakira said...

hi follow saya :)