Monday, May 07, 2012

Alahai UPU :(

Assalamualaikum..
tengok lah tajuk hari ni..sedih sangat..tak dapat UPU tu..nak nanges rase ◤(¬‿¬)◥



bnyak kali teha masuk laman web tu sebab mcm tak caye je..haha teruk kan..lepastu teha silap tekan no ic..kuar name org lain..sape tah org tu teha tak knl..dia dapat...mase klik tu pelik jugak..eh dapat pulak..akauntasi pulak tu..teha ade mintak jugak..sekali tgk name ambik kau..salah ic..wat malu je..tgk lah ic dia..nak dekat same dengan teha



 tahniah la sape yang dapat tu :) sekarang pening nak sambung mana pulak..nak g fom6?memang tak sempat..besok dah dftar..8 Mei..so teha tunggu result kemasukan TEVT POLITEKNIK & ILKA pulak..kalau tak dapat jugak teha masuk UTAM..Universiti Tanam Anggur Malaysia..dekat sikit..belakang rumah je..HAHA..gurau je..kalau semua tak dapat terpaksa masuk swasta..duit tu lain cerita..mmg kering! teha ade booking beberapa kolej..so tak dapat masuk la kolej tu..huhu..
YA ALLAH..mintak-mintak teha dapat politeknik tu..tu jela harapan teha..
tapi teha keliru lah..bile keputusan TEVT POLITEKNIK & ILKA tu kuar?tgk kat laman web upu tu cakap minggu 4 bulan Mei..tapi bile teha tgk dekat laman web POLITEKNIK cakap minggu ke 2..mane satu yang benar?pape pun kite tgk je lah nanti..doakan teha dapat okey :)
sekian...

Norfathehah  bt Rusti



terima kasih kerana sudi bace entry teyha..sila komen ye.TQ!

4 commentor:

intan_247 said...

sabaa yaa teha , jgn sedeh2 k :)

acik teyha said...

yes..tengah bersabar..btw thanks :)

Princess Feyqa said...

dont be sad ok Insyaallah ada yg terbaik tu nanti :)

acik teyha said...

harap mcm tu lah..tq :)