Monday, May 14, 2012

aloNe :(

Assalamualaikum...
tgk tajuk tu...so ade sesiapa nak teman tak?haha gugugurau aje..haha...okey hari ni teha kene duduk rumah seorang je..sebab ayah and makcik balik kampung..balik dgn keadaan tergesa-gesa coz pakcik teha kat selangor baru aje meninggal dunia..Al-Fatihah ..
sampai berlari-lari tadi ayah nk bersiap...dah la jauh kan..tgk muka ayah pun macam nak nanges je tadi..tapi tahan je..teha un tekejut jugak kan..teha nak pegi ikut jugak..tapi ayah cakap tak payah la ikut..jaga rumah..jage budak-budak ni..*adik tiri and ank sedara*
budak-budak ni bukan duk rumah pun..merayap aje..malam2 tido kat rumah makcik..keseorangan la teha..
lagipon fikir dah janji dgn kawan nak teman dia g muazam besok..so teha un ok..tak ikut..tapi muke cebek..nak nanges kene tinggal..haha
sebenarnye dah lama tak jumpe dgn arwah pakcik teha tu..tahu-tahu dah meninggal..so sedih la kan..
semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman..
sekian..
Norfathehah bt Rusti

terima kasih kerana sudi bace entry teyha..sila komen ye.TQ!

6 commentor:

Tentang Kita said...

al-fatihah buar pak cik feha..semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman dan beramal soleh .....amin

Fiza Diaries said...

Al-Fatihah.. semoga roh arwah pakcik teha dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman..

Teha jaga rumah elok2 ye..:))

JaNnaH said...

be strong .. emmm

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

alfatihah untuk arwah pakcik teha tu ye.... jgn sedih k dok sorang2.. member2 blog kn ade.. hehe

Elysa Sofia said...

sekarang dah ada orang ke belum kat rumah? hehe :)

takziah untuk keluarga pak cik teha..semoga dia ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman :)

teha said...

Al-fatihah :)