Sunday, May 20, 2012

Nur Aleesya :)

Assalamualaikum..
hai semua blogger-blogger yang budiman..selamat hujung minggu..HEHE..hari ni teha tak nk tulis panjang-panjang sebab teha malas..haha..teha nak tunjuk gmbr je..kalau rase tak nak tgk x ape..tak paksa okey :)















semua tu gambar nur aleesya..anak kakak..habes bunga dia petik dan sepah sepah kan..mmg penat lyn budak kecik ni...tapi seronok..haha..ok terima kasih sebab sudi tgk gmbr ni..dan sudi membaca entry yang tak seberapa ni..
sekian..

Norfathehah bt Rusti



terima kasih kerana sudi bace entry teyha..sila komen ye.TQ!

8 commentor:

Ira Nira said...

alaalaa tomeynya =)...comel duk main bunga hee

hafiz hafizol said...

hai aleesya.. hehe.. aleesya comel ah.. nak berkenalan boleh ? :p

jaakechik said...

nampak cerdik je budak tecik ni....

acik teyha said...

Ira Nira : mmg habis bunga tu dikerjakan..

hafiz hafizol :aleeysa say : thank you uncle hafiz :) boleh aje..hihi

jaakechik : mmg lah budak kecik ni..bnyk akal..huhu

mama pipie said...

cumilnya dak ni

Eein Azryn said...

Dia ambik bunga sebab nak bagi kat saya tu. Kehkehkeh.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

model amatur.. kuntum2 bunga di taman.. hehe

AzRi AtHiRaH said...

semangat dye maen bunga..comel^^